25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

DOOM 3

VodevilX
#4512 VodevilX [11345]
gangnam style

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

PC Dome
#4511 PC Dome [766]
Új hír a játékról
Letölthető a Doom 3 motor
Az id letölthetővé tette a Doom 3 engine-t.

Válasz erre

danika picurral
#4510 danika picurral [28]
aryx, neked nem elég a centry bot? ha pedig más embereket akarsz, akkor cooperativeben játszál.

cs daniel

Válasz erre

danika picurral
#4509 danika picurral [28]
hali. szerintem is jó játék de egy idegesítő dolog miatt nem bírom végigjátszani. az írások kockák lettek. a verziószáma 1.0 please help

cs daniel

Válasz erre

Abydoss
#4508 Abydoss [8]

Kiegészítés

+ tetszettek a szörnyek, némelyik nagyon jól ki volt találva

Én 10 pontot adtam a játékra.

Abydoss

Válasz erre

Abydoss
#4507 Abydoss [8]
Üdv!

Én most játszottam végig a játékot. Szerintem frankó és élvezetes játék. Az első három pálya után már megszokja az ember a szörnyeket, de ez nem horror fps, mint a F.E.A.R., hanem inkább akciójáték, tehát nem is vártam el tőle a végig borzongás dolgot.

Most dobtam egy hatoldalú kockával, és négy lett az eredmény, ezért most annyi pozitívumot fogok rá írni, ami hirtelen eszembe jut róla:
+ tetszik a történet
+ tetszik, hogy az első pálya szinkronjánál freddyD hangja is hallható

+ jó célért harcolunk - a Föld megmentése
+ tetszik, hogy bezúzunk a pokolba

Abydoss

Válasz erre

Spider man
#4506 Spider man [701]
a végén lesz jobb is ^^
én pont ma vittem végig =D

Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2010.04.23. 23:02
Aryx
#4505 Aryx [3514]
Helyzetjelentés: elkezdett érdekessé válni a játék. Már nem fos, hanem közepes. Haladunk.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Aryx
#4504 Aryx [3514]
Köszi, ez jól néz ki a képek alapján, majd lefogom tölteni. A 8.8-as értékelés is meggyőző.

Amúgy még ami eszembe (khm...) jutott még így folyamatosan a játékkal kapcsolatban, az az, hogy nem kapunk magunk mellé bajtársa(ka)t. Mekkora buli lett volna már, ha összetalálkoznánk egy másik túlélő katonával, aki 10 percig segít nekünk az írtásban, mielőtt elpatkol (és így logikusabb úton is juthatunk hozzá extra páncélhoz/fegyverhez). Ha mégis lenne ilyen a játékban, csak szóljatok, és lelövöm magam. És ami még hiányzott, az valami háttérzaj a gém közben - nem kell túl nagy akármire gondolni, elegendőek lettek volna azok a zörejek is, amiket a menüben hallhattunk.

És lehet, bennem van a hiba, de eddig még egyszer sem ijedtem meg. Fogalmam sincs, miért, pedig AvsP 2-ben olyannyira frászt kaptam mindig, hogy az a mai napig nincs kitolva. Ami szerintem nagyon hangulatosra sikerült az elmúlt évek horror-FPS-ei közül, az a Call of Cthulhu: az tényleg abbahagyhatatlan, kár, hogy ott meg valami miatt nem tudok menteni. Hüp-hüp, ez nem igazság. Na mind1, majd még este megyek vissza pokolmonsztákat ritkítani.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2010.04.22. 23:43
_Sun_
#4503 _Sun_ [827]
Én tudom, hogy neked ez kell: In Hell

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2010.04.22. 21:54
goodboy007
#4502 goodboy007 [9169]
A láncfűrésszel azért el lehet hülyülni.

Meg vannak parás részek, főleg mikor mész egy ajtó fele, az hirtelen kinyílik és a pofádba ugrik a csépkarú, sisakos katona. Meg mikor mész a szűk folyosón, lehúzódnak a falak és mindenhonnan kedves zombik kóstolgatnak.

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2010.04.22. 21:54
Aryx
#4501 Aryx [3514]
Hát lehet, hogy addigra uninstall lesz... Amúgy félig-meddig most is ezzel játszom, vannak részek, ahol magával ragad, de ez nem mentség arra, hogy ez a gém egy... egy... nos... izé...

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: goodboy007 2010.04.22. 21:44
goodboy007
#4500 goodboy007 [9169]
Ha a pokolig el akarsz jutni, akkor jobb ha belehúzol, kb. az utolsó fél-háromnegyed óra játszódik csak ott.

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2010.04.22. 21:07
Aryx
#4499 Aryx [3514]
Nem bírom ki, hogy ne írjak...

Szóval kb. 1 hete szereztem be a játékot, mert úgy éreztem, mindenképpen be kell pótolnom - az első 2 részt imádtam, vagy 37x vittem végig őket, és a Doom Legacy a mai napig a gépemen van. Ez viszont... gyengécske.
Pedig nagyon jól indult, amíg nem kapunk a kezünkbe fegyvert, addig elképesztően hangulatos a játék. Aztán megszerezzük a pisztolyunkat, és onnantól kezdve elszabadul a pokol: szó szerint is, meg átvitt értelemben. Verem a fejem az asztallaphoz, ezt tényleg komolyan gondolták 2004-ben?? Adott egy terem, hullákkal, kólásdobozokkal, számítógépekkel, és 2-3 rémséggel. Puffpuffpuff, legyakjuk őket, és a gém tovább enged a következő terembe... ahol tökugyanez a forgatókönyv. Egyszerűen unalmasmasmasmas! Pedig Carmack-ék azt ígérték, hogy a single részre gyúrnak rá. Ehhez még hozzájön a fegyverarzenál fantáziaszegénysége: 2145-ben még tényleg ilyen pisztolyokkal és shotgun-okkal rohangálnak a tengerészgyalogosok? És amit sajnáltam: még a boxer is eltűnt a kínálatból, pedig az elődökben jó poén volt.
És bár a grafika mai szemmel sem csúnya, de maga a látványvilág sivár. Erre szintén ráver az első két rész, ahol Giger-festményt idéző helyszíneken bolyonghattunk. A mostani UAC folyosóin viszont gyakran futhatunk bele ugyanazokba a textúrákba. Destruktív hajlamainkat sem élhetjük ki, még egy kólaautomatát sem tudunk szétlőni.
Azért akadt pár momentum, ami tetszett. Kedvencem a "zseblámpát, vagy fegyvert használjak?" játék: ezt biza mindig meg kell fontolnunk. Szintén piros pont jár az ellenfelekért, jól lettek kitalálva. Nekem nem volt bajom az AI hiányával sem: ez egy ilyen játék, a Pokolból érkező teremtmények nem azért jöttek, hogy egy sakkpartiban elverjenek minket. Különben is, olyannyira agyon van script-elve a gém, hogy ez fel sem tűnik. Viszont kevesen vannak, cserébe jóval szívósabbak. Nincs meg az elődök mészárszék-hangulata, amikor tömegével kellet szétláncfűrészelnünk a gyesznókat. Pedig ezt szerettem.
Ez a játék frusztrál, untat, és elképedek azon, milyen ötlettelenre sikerült. Ezt fejlesztették 4 évig (jó, ebből min. 3 évet vett el a motor fejlesztése, de akkor is)? Viccnek is rossz. Tudom, még csak az elején járok, nem jutottam el a Pokolig (arra viszont kíváncsi leszek!), de nem is tudom, meddig lesz ezt érdemes folytatnom... lehet, megyek vissza Quake Live-ozni, ott annak ellenére, hogy mindig szarrá vernek, legalább jobban szórakozom. Összességében hatalmasat csalódtam ebben a Doom 3-ban, kár érte, sokkal jobbat ki lehetett volna hozni belőle. Elnézést a sírásomért, de ez bennem volt, és ki kellett engednem magamból, mert kb. 20 perce felfalt egy szörny, aki végigkergetett legalább 3 tökugyanolyan folyosón...
Doom 1 & 2 forever!

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Spider man
#4498 Spider man [701]
jajj de utálom ezeket a repülő fejeket
most vagyok a pokolban

Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.

Válasz erre

Spider man
#4497 Spider man [701]
ki tudja hogy az "ALPHA LABS - SECTOR 1" hányadik pálya?
Csak mert ott tartok

Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.

Válasz erre

spacewarp
#4496 spacewarp [1]
szevasztok srácok. remélem olvassa még valaki ezt a fórumot. keresek egy doom 3 (RoE nélküli) mapot. Arról szólt hogy ki kellett választani mely szörnyekkel szeretnénk harcolni, aztán teleporttal bemenni az arénába. Nemtudom tudtok e segíteni. Minden tanácsot szívesen várok. köszi.

Válasz erre

_Sun_
#4495 _Sun_ [827]
Így még érdekesebb, mert az engine ugyan az a Tech4 mint a doom alatt.

Na és a Diablo 2, amit még most is patchelgetnek, de még mindíg csak ddl injektorral lehet 800x600 fölé venni a felbontást? Vagy a POP trilógia az 1024x768 max felbontással, amit csak resolution hackkel lehet feljebb tenni? És lehetne még sorolni. Én sem értem mér nem lehet azt a pár sort beleírni a patchbe, ha már úgyis dolgoznak rajta.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2009.07.01. 19:41
Kanduhrka
#4494 Kanduhrka [9380]
Quake 4 szintén nem támogatja, de ott viszont sikerült megoldanom az 1440x900-at

ui: Nem értem az ID-ét, miért kellett kihagyni a szélesvásznú monitorok támogatását...

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.07.01. 18:16
_Sun_
#4493 _Sun_ [827]
Nem a full garfikáról szólt a diskurzus, hanem olyan felbontásról, amit nem lehet a beállításokon belül elérni, hanem a .cfg-ben kell ügyeskedni.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: +LUIGI+ 2009.07.01. 17:59
+LUIGI+
#4492 +LUIGI+ [76]
Vistán is simán elmegy...
Haveromnak Vistája van és simán tolja full grafikán

W1D0W M4K3R

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 17:58
Kanduhrka
#4491 Kanduhrka [9380]
Az elmúlt pár hónapban, amióta van gépem, folyamatosan vásárolok eredeti játékokat(jelenleg úgy 15 darab van kb), úgyhogy tudom miről beszélsz. A CD ki-be rakása engem is zavar.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 17:49
_Sun_
#4490 _Sun_ [827]
Most néztem, hogy Vista-d van. Lehet azzal sehogy se fog menni.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

_Sun_
#4489 _Sun_ [827]
Van hozzá crack. Nekem gyáriban van meg (másik kb. 150 játékkal együtt), de én mindig szedek le cracket, mert nem szeretem ki-be pakolgatni a lemezt, ráadásul volt ami máshogy el sem akar indulni, hiába eredeti. Ez a védelem dolog is olyan, nincs ingyen, pénzbe kerül. Aki megveszi az eredetit azzal fizettetik meg, aki meg lewarezolja, annak meg plusz 3 klikkelés a védelem. Meg olyan is volt már ami védelem nélkül jött ki mégis magas volt az eladott darabszám. Nem a kacifántos védelmen múlik egy játék üzleti sikere.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Kanduhrka
#4488 Kanduhrka [9380]
Áhh, nem működik. Berakja 640x480-ba és ennyi. Mindegy. HAgyom.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 17:32
Kanduhrka
#4487 Kanduhrka [9380]
Na jó, most már tényleg megnézem.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 17:32
_Sun_
#4486 _Sun_ [827]
Normális lesz, mert a FOV (látószög) is igazodik az új felbontáshoz, és a HUD is. Nem olyan mint Pl. a HD2 ahol a HUD elcsúszik a feliratoktol. Ja és a height a függőleges. Az r_aspectRatio meg nem a többi r_* változó közt van, hanem majdnem legalul, a sorrendet is nézi az engine, és ha beírod egy új sorba, akkor azt törli, és marad az eredeti érték.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2009.06.30. 17:28
Kanduhrka
#4485 Kanduhrka [9380]
1.31-hez nincsen crack. Amúgy, a Heighthez kell a függőleges képpontszámot írni? Nem értem.
Mondjuk az a gond, hogy hiába működne így részlegesen, ha alapból nincs támogatva, akkor sose lesz normális.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 17:20
_Sun_
#4484 _Sun_ [827]
Na megnéztem itthon, nekem 5:4 képarányú, 1280x1024 monitorom van.
Kipróbáltam az 1280x800-at (érdekesen de működött ) ezekkel a beallításokkal:

seta r_customHeight "800"
seta r_customWidth "1280"
seta r_mode "-1"
seta r_aspectRatio "2"

A No Fear mod is fent van (kötelező ), 1.31 a patch és működik.
Lehet újra kéne rakni és úgy megpróbálni.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2009.06.30. 15:16
Kanduhrka
#4483 Kanduhrka [9380]
Szintúgy az a válaszom, hogy mindent a leírtak alapján csináltam reggel
1.3 is, üzemmód is stb

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 11:44
_Sun_
#4482 _Sun_ [827]
Ahol zöld pipa van az tesztelt, működő üzemmód (screenshot is van némelyikről). Azt írja csak 1.3-al működik, és nem csak a felbontást kell átírni, hanem az üzemmódot is 0, 1 vagy 2 képaránytól függően. Ha megy az angol és nem mondtam semmi újat akkor bocs.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2009.06.30. 09:13
Kanduhrka
#4481 Kanduhrka [9380]
Mint írtam lejjebb, kipróbáltam a neten található ötleteket, ezen az oldalon is jártam reggel, de nem működött. azért köszi

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: _Sun_ 2009.06.30. 08:25
_Sun_
#4480 _Sun_ [827]
Itt a megoldás.

Gaming is about killing time, not killing people

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2009.06.30. 05:48
Kanduhrka
#4479 Kanduhrka [9380]
Próbáltam a neten talált információk segítségével átírni a cfg-t, de szintén nem működik.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2009.06.30. 05:35
Kanduhrka
#4478 Kanduhrka [9380]
Khmmm. Hiába az új monitor, a játék nem támogatja a szélesvásznú monitorokat Patch se segít.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

shadowfang
#4477 shadowfang [2]
jha am kéne egy kis help.
van az a pálya, ahol egy robot pok segit nekünk
és ott a végefelé jön egy bazinag köcsög, aki vagy rádu gál, vagy piros fosokkal köpköd hogy egyem a pocikáját...és azt nemtudodm legyözni...van valami trükkje?

Válasz erre

Előzmény: shadowfang 2009.06.06. 13:48
shadowfang
#4476 shadowfang [2]
én tudtam
valoszinüleg azért nem halljátok ezt a dolgot, mivel ehhez nem elég a sztereo hangszoro, hanem 5.1-es kell hozzzá, és am én kiprobáltam, és téll mükszik!azt is hallod merre hörög a szörny, meg ienek...nagyon jol meglett csinálva

Válasz erre

Előzmény: Mezzo* 2007.10.14. 15:25
Tiberius
#4475 Tiberius [67]
Üdv!
A Doom 3 fut Vista alatt?

Válasz erre

Anarho
#4474 Anarho [91]
Szerintem egy kicsit monoton a játék menete. Igazi hent játék!
De egye fene adok még egy eséjt neki.
Ki tudja, talán még élvezni is fogom!

Kicsinálták Kenny-t....! Szemetek!!!

Válasz erre

pisti segi
#4473 pisti segi [6]
nics meg valakinek a teljes magyar szinkron? kéne léci mutasatok valamit

Válasz erre

pisti segi
#4472 pisti segi [6]
hogyan kell telepíteni a magyarosítást?

Válasz erre

pisti segi
#4471 pisti segi [6]
segitség nem tudok kereckelni segitsetek kérlek kérlek kérlek

Válasz erre

Gramory8
#4470 Gramory8 [2]
Ki akar Doom3-ni multiba?????????

KIMI A KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Válasz erre

U.R.H.
#4469 U.R.H. [4178]
"A főhős hangja egy Phil Lamarr nevű emberke, aki még néhány szereplőhöz hozzáadja a hangját, természetesen jelentős átdolgozással, így ez nem fog feltűnni senkinek."

Meg se szólalunk egész játék alatt.

Én 5.1-be tolom. Nekem nem tünt fel ez a visszaverődéses cucc. De tény, hogy elég jól szól 5.1-be. 2004be mikor megjelent, eléggé valószínű, hogy nem volt hozzá hasonló játék hangzás minőségben.

De most itt a crysis. Amibe szerintem baszott jók a hangok. Számomra, nagyon tisztának tünnek.

Válasz erre

Mezzo*
#4468 Mezzo* [488]
Hmm..Ti ezt tudtátok a Doom 3 -ról?

"A Doom 3 nem a szokásos értelemben keveri a hangokat. Ahogy szinte mindenben, az Id-s skacok e téren is forradalmit akarnak alkotni: ez a fizikai motor által kezelt, felületekről visszaverődő hangok! Nos ez annyit tesz, hogy a fizikai motor úgy számolja ki a hangok irányát, ahogy azok a valóságban is jönnek: a hangok ugye visszaverődnek a felületekről, ezért hallunk például visszhangot. Ezt kell elképzelni a monitor előtt is. A hangok a falak méretétének, helyének függvényében érnek el minket, vagyis ha egy szörny a pálya végén elordítja magát, akkor azt a folyosókról visszaverődve mi is hallani fogjuk, akár a map elején is. Ez elképesztő újításokra ad lehetőséget: képzeljetek csak el egy olyan multi játszmát, ahol ellenfelünk lépteink hangját követve próbálunk rájönni, mégis hová is bújhatott (persze csak azután, hogy az árnyékának nyomát már elvesztettük, ugye...). Ellenben a frászt is ránk tudja hozni, hogyha folyton a hátunk mögé kapkodjuk a fejünket, hogy vajon honnan is hallottam ezt a nyőgést, és vajon mikor ér ide az azt képző lény. A fizikai motor eme részét azonban már csak kifejezetten a sokhangszórós rendszerekhez fejlesztették ki, és itt minimumként az 5.1-et tessék érteni, vagyis ha valaki (hozzám hasonlóan) csak sztereó hangszórókkal rendelkezik, valószínűleg semmit sem fog érzékelni az egészből. Emellett aggasztó továbbá, hogy a real-time számítási módszer igencsak leterheli a processzort, aminek köszönhetően kevesebb erőforrás jut a grafika kiszámítására, és ez nagyban növeli a processzorigényt. Ez főleg akkor lesz idegesítő, ha nem tudjuk kihasználni a megfelelő hangrendszer hiánya miatt. Viszont akinek megvannak a megfelelő eszközei, annak maradandó élményben lesz része a gép elött. A hangok természetesen keverednek egymással, így lehet, hogy bizonyos zörejeket teljesen el fog nyomni egy-egy rakéta okozta robbanás. A szinkronhangokkal azonban nem lesz gond. Mint minden profi alkotáshoz, a Doom 3-hoz is igazi szinkronszínészek kölcsönzik a hangjaikat. A főhős hangja egy Phil Lamarr nevű emberke, aki még néhány szereplőhöz hozzáadja a hangját, természetesen jelentős átdolgozással, így ez nem fog feltűnni senkinek. A GameSpy látogatást tett anno még a Doom 3 hangjainak felvételén, ahol újabb érdekességre derült fény: míg a mai játékok esetéban a hangokat szokás az animációkhoz igazítani, addig itt ez fordítva működik. Először felveszik a dialógusokat, majd a motor hozzáigazítja a hangokhoz az arcmimika animációját. Ehez hasonlót eddig csak a Half-Life 2-ben láthattunk, és már ott is ájuldoztunk tőle. Itt azonban a Source-nál évekkel fejlettebb engine-nel állunk szemben, így elképzelhető, hogy ez sokkal jobban fog itt kinézni. "

Forrás

Válasz erre

PHOBOS
#4467 PHOBOS [166]
vagy értelme nem lenne.mivel ez se lett jobb mint az elődei.sztemcsak grafixába

Dead Man Walking

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2007.05.21. 20:31
Razor03
#4466 Razor03 [14703]
Lehet nincs kedvük csinni.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: PHOBOS 2007.05.21. 19:41
PHOBOS
#4465 PHOBOS [166]
ott a pont!De nem akarnak Doom 4-et csinni?bocs hogy ide írom de nincs ilyen téma

Dead Man Walking

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2007.05.21. 19:26
Razor03
#4464 Razor03 [14703]
Sztem kérdezte .

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: -Jozef- 2007.05.21. 19:21
-Jozef-
#4463 -Jozef- [1924]
Ki mondta,hogy lesz Doom 4?

Válasz erre

Előzmény: PHOBOS 2007.05.21. 19:17

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.