25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Készül a BioShock: Infinite

Vízből az egekbe.

Írta: Madrac 18 hozzászólás

Az Irrational Games új FPS játékot készít, a BioShock: Infinite egy repülő városba visz el majd minket, mely egy elképzelt 1912-es évben szeli az eget. Columbia városába egy volt Pinkerton ügynökként érkezünk meg, aki egy Elizabeth nevű lányt keres itt. Booker DeWit találkozik is vele hamarosan, segít neki különleges képességeket szerezni, ezek segítségével kell megtanulnia, hogy harcoljon a házakban és a felhők közt. A 2012 során megjelenő játéknak nincs köze a sikeres BioShock sorozathoz a fejlesztőjén és egy újabb különös világon kívül. PS3 és Xbox 360 mellett a játék PC-re is megjelenik majd.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

BioShock Infinite

Platform:

Fejlesztő: Irrational Games

Kiadó: 2K Games

Forgalmazó: Cenega Hungary

Megjelenés: 2013. március 26.

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

somesz83
somesz83 [3324]
Szerintem teljesen fasza. Nincs ezzel semmi gond. Most nem az '50 - '60 -as évek futurista világát veszik alapul, hanem a '10 -es évekét. Egy baromi szép látványvilág és művészeti megvalósítás lehet belőle. Szeretem az ilyen retro - futurista dolgokat.:-)
balays82
balays82 [14276]
Szerintem sem véletlenül maradt Bioshock a játék neve, azon túl persze, hogy ez a név ma már alapból jelent jó néhány százezer biztos vásárlót. Ugyanakkor a trailer elején a Big Daddy figura széttaposása elég egyértelmű utalás arra, hogy Rapture víz alatti világához nem fog kötődni a játék, hanem az alapokat megtartva egy egészen más fejlődési útvonalon indulnak el a készítők. Nyilván ez volt az oka annak is, hogy a Bilshock 2-höz sem volt közük.
-T0ng-
-T0ng- [1675]
Bocsánat egy javítás...A Rapture modellel kapcsolatban tévedtem, rosszul emlékeztem a trailer-re. ettől függetlenül a lényeg marad. Ez Bioshock akármelyik oldalról nézzük, az más kérdés, hogy van akit zavar, hogy a helyszín most nem Rapture lesz, hanem a játék univerzumának egy másik helyszíne egy másik időben.
-T0ng-
-T0ng- [1675]
Nem ez az első honlap, ahol a fórumon ilyen reakciókkal találkozom a Bioshock: Infinite-tal kapcsolatban. Számomra érthetetlen, hogy miért idegenkedik mindenki az ötlettől, hisz korántsem áll olyan messze Rapture-től Columbia, mint elsőre tűnik.

1., Először is Madrac kollégának szeretnék gratulálni. A játéknak magának köze van a Bioshock-hoz, és ez nem csak a címben és a fejlesztő kiléte miatt: Bár nem egy direkt elő sztoriról vagy folytatásról van szó, de a Bioshock világában játszódik. Nem véletlenül találunk majd a játékban plazmidok jelenléte, és az a szép kis Rapture makett a trailerben...

2., A Bioshock első két részében, nem Rapture volt a téma, sokkal inkább egy eszme és egy álom bukása. A tökéletesség tökéletlenségének bemutatása. Ami infókat eddig lehetett hallani az új részről, az alapján témájában tökéletesen illik a sorozatba: Egy tündöklő város az égben, a hazafiasság jelképe, de mi történik, ha a hazafiasságot túlzásba viszik...

3., Elnézést a következő kijelentésemért, és nem sértésnek szánom, de az már egyfajta igénytelenség, ha egy játékos nem vágyik arra, nem látja szívesen, ha kedvenc sorozatába újításokat visznek.
Splinter Cell, Prince of Persia...ezek szintén olyan címek, ahol a készítők újítani akartak, és a próbálkozások csak azért keltettek visszatetszést a játékosok körében, mert az új részek másképp néztek ki, mint amit előtte megszoktak.

Szerintem nyitottabbnak kéne lenni és örülni. Vagy ma már mindenki annak örülne, ha a kedvenc sorozatról lehúznának hatszáz ugyanolyan rókabőrt?
VodevilX
VodevilX [11345]
Az easter egg féle utalásoktól még megmaradhat, teljesen függetlennek a másik 2 résztől. Én olyan direkt utalásokra gondoltam, amik ténylegesen összekötnék bármi módon.
De igazából teljesen lényegtelen, hogy történetileg van e köze egymáshoz, gyakorlatilag úgyis ugyanaz lesz, csak más "díszlettel".
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (18 db)