Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Fórum » Egyéb számítástechnikai témák
Flash játékok
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Cat Mario
CCG, de a jobbik fajátból. Véleményem szerint az egyik legjobban balance-olt cucc, ahol f2p játékosként is ütős paklikat lehet összepakolni és elérni olyan eredményeket ahol még erősebb kártyákat lehet szerezni.
Nyilván high-end pvp-ben csökken az esélye az embernek, de sztem akkor is megéri az idejét, plusz annak nem is nagyon van súlya a játékban, csak fun-szinten (egyelőre).
Normi
Normi
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Hát, ezen beszartam. Nem mai játék, de eddig teljesen elkerülte a figyelmemet.
SPOILER
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
RIP pcdome
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
RIP pcdome
Kivéve az első rész, meg esetleg a negyedik. Azok nem olyan jók.
Saga és legends más típus. Saga félig MMO, legends félig RPG. De alapból mindegyik stratégiai.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Tanulságos volt ez a játék. Amellett, hogy poénos, meg élveztem is; azért is játszottam vele folyamatosan, mert kíváncsi voltam, mennyit tudok fejlődni benne, mennyire tudom javítani a reflexeimet. És a helyzet az, hogy nagyon. Sokkal jobban, mint amire előzetesen számítottam.
Már az előző hozzászólásban is írtam a harmadik pálya kapcsán, hogy teljesíthetőnek tűnik. Annak ellenére, hogy bénáztam azért rendesen a játék eleje felé is, az első négy pálya már első ránézésre teljesíthetőnek tűnt, és biztos voltam benne, hogy csak idő kérdése, mire sikerül végigmennem rajtuk. Az utolsó pálya nem ilyen volt. Az első négy pályán ugye csak a leküzdendő akadályok száma és típusa nő, ezért nyilvánvaló volt, hogy ezek több-kevesebb gyakorlással betanulhatók. Az utolsó pályán viszont az üldöző lovasok miatt sprintelni kell majdnem végig, ami tehát lényegében nem hoz új akadályfajtát, viszont minden korábbi akadálytípusnál az elvárt reakcióidőt lényegesen lejjebb szorítja. Ez pedig egyszerűen fizikailag megvalósíthatatlannak tűnt számomra. Napokon át lényegében nem haladtam semmit, egy pár, két-három-négy akadályt tudtam venni véletlenszerűen a pálya elején, aztán el is buktam annak rendje és módja szerint. Mégsem adtam fel, és bár nem túl nagy lelkesedéssel, de próbálkoztam tovább. Aztán úgy a harmadik napon vettem észre, hogy már le tudok hagyni egy-egy üldöző lovast, a negyedik napon meg azt, hogy akár két-három lovast is egy-egy jobb menetben, és képes vagyok folyamatosan sprintelve haladni egy darabig. Na ekkor kezdtem el érezni, hogy ez már meglesz, mert innentől tényleg csak gyakorlás és kitartás kérdése, hogy az egész pályán végigmenjek ugyanezzel a technikával.
Szóval emiatt is tanulságos volt nagyon ez a játék számomra. De még maguk a konkrét akadálytípusok is hordoztak tanulságot. Például míg a negyedik pályán a nyílzápor elöl való elhajolásnak, illetve a pajzs felemelésének az időzítése jelentette a legnagyobb kihívást számomra, addig az utolsó pályára ez már ösztönösen ment, és csak egészen ritkán rontottam el. Az utolsó pályán a legnehezebb nekem a három jobbról támadó ellenségtípus megkülönböztetése volt az új, szűkebbre szabott reakcióidő alatt. Érdekes, míg a tereptárgyakra való reagálás egészen könnyen ment végig, addig a támadó katonáknál ugyanez nem, pedig azoknál is ugyanazokat a gombokat kellett használni. A magyarázat valószínűleg az lehet, hogy míg egy földön fekvő tereptárgynál ösztönösen jön az a reakció az ember számára, hogy a felfelé gombot nyomja és átugorja, addig egy az utat elálló katona esetén nem nyilvánvaló, milyen mozdulat szükséges, ezt előbb végig kell gondolni. Persze éppen ezért a katonák beszélnek is a játékban, és mindegyiknek megvannak a maga szólásai, felkiáltásai. Hogy nekem mégis nehézséget okozott a megkülönböztetésük, azt annak tudom be, hogy ezek szerint a látás alapú reagálásom jobb, mint a hallás alapú.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Ez valami egészen beteg játék. És nem azért, mert meztelen csöcsöket nem divat flash játékokban (sem) ábrázolni, itt meg egyenesen himbálóznak is lovaglás közben. Hanem mert kegyetlenül nehéz. Jelenleg a harmadik pályával szopok, ami azért még teljesíthetőnek tűnik (meg is lett közben), de az nem sok jót ígér, hogy az ötödik pálya befejezéséért már impossible badge jár elvileg.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Majd kérek valakitől okostelefont, megnézzük, hogy megy.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6 pont után feladtam..
kis körökre osztott flash stratégia, szerintem cuki, 1-2 órácskát bizonyára el lehet vele tökölni, no meg persze badge-ek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
A játék amúgy nagyon hasonlít a Meat Boy (map pack)-re. Egyrészt nehézségben, mivel a pályák hasonlóan szívatósak, rengeteg már-már pixelpontosságot elváró ugrással. Másrészt az irányítás is hasonlóan érzékeny és idegesítő, legalábbis az elején kell egy kis idő, mire megszokja az ember, hogy a láma folyamatosan csúszkál mindenhonnan, és hogy még egy simának tűnő ugrást sem könnyű kivitelezni benne. Ezt egyébként jól jelzi a rage quitek (azon játékosok, akik néhány perc játék után anyázva és/vagy 1/5-ös értékeléssel hagyják ott a játékot) száma. Ennek ellenére én nem tartom rossz játéknak. Tény, hogy a mozgás és az irányítás nem tökéletes, valamint bugos is egy kicsit. Azonban ezt kompenzálja a sok és jellemzően nagyon ötletes, változatos pálya. Valamint a rengeteg kihívás (érmék, medálok, trófeák, stb.), úgyhogy még bőven az impossible badge-en túl is lehetne folytatni a küzdelmet vele. Az pedig ne tévesszen meg senkit, hogy a játék a szinte már unalomig ismételt gravitációfordítást használja központi játékelemként! Az ilyen gravitációfordítós platformerek többsége ugyanis inkább logikai jellegű. Itt a logika szerepe nagyon minimális, ez bizony színtiszta ügyességi játék.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Lucky Tower
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7
Köszi a segítséget hát tényleg nem egyszerű.
Sajnos nekem ez a sok össze-vissza írás nem mond semmit.
Nem tudom melyik lehet a verziószám.
De azért köszi mégegyser
Megnyitod egy fejlettebb editorral, pl. editplus és valahol az elején szerepelni fog a flash verziója.
Segítségetek szeretném kérni, méghozzá a következőben.
Vettem egy PTI PMP-88 -as MP3 lejátszót ami lejátssza a Flash animációkat de csak a Flash 7 vagy az alatti verzióval készült SWF file-okat.
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet megállapítani hogy egy SWF animáció hányas verzióval készült?
Várom válaszaitokat.
Előre is köszi
Sziasztok
SPOILER
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Reactance 2
Legend of the Void
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
SPOILER
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
SPOILER
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
SPOILER
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Terminator: Dark Fate – Defiance teszt – Nem csak FPS-t lehet írni a témára
- 4. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 5. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 22:32
- Elden Ring [38]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]